דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתכון ללידת פג 

מאת    [ 27/08/2006 ]

מילים במאמר: 904   [ נצפה 5453 פעמים ]

לעיתים קרובות, אין אנו מבינים מדוע ילד אחד נולד פג והאחר לא. האם ישנו מתכון בדוק ללידת פגים. להלן מתכון שהוא תוצאה של נסיון חיים ומעקב אחר תפיסה אולי קצת שונה מהמקובלת ברפואה.
למעשה, כל אישה יכולה ללדת פג. ולהערכתי אין אפילו קשר בין לידתם של פגים במשפחה ולתורשה ו/או להקשר ביולוגי אחר.
לי עצמי נולדו ארבעה ילדים. שלושה מתוכם פגים והאחרונה נולדה בשבוע הנכון. לא אשב ואגדיר להלן מהו פג וכיצד כל המלל הרפואי. אלא אבקש דווקא להציע הסבר חברתי. או יותר נכון הסבר אישי יותר.
אומנם, יתכן והסבר זה הינו איזוטרי אך, יתכן גם שהוא מהווה בסיס לתפיסה קצת שונה מהמקובל.
ראשית, יותרת המוח היא בלוטה חשובה ביותר בגוף האדם. בלוטה זו מכונה לעתים קרובות כ"בלוטה ראשית" בגוף האדם. זאת משום שהיא מפקחת על מספר בלוטות הורמונאליות, לרבות בלוטת התריס ובלוטת יותרת הכליה המייצרות הורמונים חיוניים לקיום.
כמו כן יותרת המוח אחראית על בלוטות השחלות והאשכים שאחראיים מצידם למין ורבייה. בלוטת יותרת המוח היא ענקית בגודל של גרגר אפונה. וממוקמת בחלל עצם שמתחת לבסיס המוח, ממש מתחת לגשר האף.
בלוטת יותרת המוח נשלטת על ידי חלק במוח הנקרא היפותלמוס, הממוקם מאחוריה. כאשר יותרת המוח מתפקדת באופן נורמאלי, היא מייצרת מספר הורמונים:
הורמון אדרנוקורטיקוטרופי המעורר את יותרת הכליה לייצר קורטיזול להתמודדות במצבי לחץ
הורמון אנטידיאורטי המסייע להגבלת נפח השתן ידוע גם בשם ואזופרסין.
והחשובים ביותר הם לענינינו הם הגונדוטרופינים. אלו שני הורמונים שמסייעים לביוץ ואחראים לקיום מחזור חודשי סדיר. אצל הגבר הם מעוררים את יצור הזרע באשכים וכו'.
מלבד אלו ישנם הורמוני גדילה, הורמון המסייע ליצר חלב אם,הורמון המגרה את בלוטת התריס ועוד.
מכאן, לפחות כפי שלמדתי בשעורי אנטומיה, יותרת המוח נותנת פקודה לייצר הורמון אשר מגיב בצורה של המחזור החודשי.
כל זאת אלו משתנים פיזיולוגיים שאין להם קשר עם המתרחש מחוץ לגוף. האומנם?
ראשית מספר דוגמאות, מחקרים הראו כי כאשר חיות יחדיו מספר נשים באותו המתחם, נוצרת תופעה המכונה "סינכרוניזציה של הווסת". תופעה זו מצביעה על קבלת מחזור חודשי אצל כל יושבי המתחם באותו היום ואפילו באותה השעה.
אנו מוצאים זאת בקרב אסירות החולקות אותו התא, חילות בצבא, חברות לדירה משותפת ואפילו אחיות החולקות את אותו החדר בדירה.
מעבר לכך, נשות הקונג סאן, שבט בושמנים במדבר קלהרי, יולדות אחת לחמש שנים. נשאלת השאלה האם הן מקימות יחסי מין אחת לחמש שנים. התשובה כמובן היא לא מוחלט.
כיצד איפוא הן יכולות לווסת את הלידה שלהן? התשובה בעזרת דחיקת הרצון ללדת. כלומר, מוחם דוחה התעברות אלא בתקופה המסוימת הזו.
הטעם לכך הוא תנאי החיים במדבר קלהרי אשר אינו מטיב עם היושבים בו. יתרה מזו, הן מקימות עוד שני מנגנונים לסיוע בשמירה על אי התעברותן. האחד הנקת הילדים עד גיל חמש ומאידך הפלת הולדים שבכל זאת נקלטו בתוך תקופת השמירה.
נשאלות כאן שתי שאלות עיקריות:
מדוע בכל זאת מתעברות אחדות מהן בתוך תקופת השמירה? מאידך, אם ישנן כאלו המתעברות, מדוע ישנם כאלו שאינן מתעברות בתקופה השמירה?
ראשית סטטיסטית, מספר ההתעברויות בתוך תקופת השמירה שואף לאפס, כך רובן לא מתעברות בתוך תקופת השמירה. מאידך, מי כן מתעברות בתוך תקופת השמירה? נמצא כי רק נשים צעירות, בלידה השניה שלהן מתעברות בתוך תקופת השמירה.
לאחר הדרכה נוספת, גם נשים אלו אינן מתעברות יותר בתוך תקופת השמירה ונכנסות לתלם העיבור של אחת לחמש שנים.
כמובן היו כאלו אשר טענו כי עצם ההנקה של חמש שנים גורם לאי כניסה להיריון. התשובה הסטיסטית מורה כי נשים רבות ברחבי העולם, נכנסות להיריון למרות שהן בתקופת הנקה. יתרה מזו, יצור החלב במשך חמש שנים מהווה בעצמו תופעה יחודית.
כלומר, כדי לייצר חלב במשך תקופה העולה על תקופת הצורך של הוולד לינוק, מהווה אתגר פיזיולוגי בפני עצמו. יש לתת פקודה ליותרת המוח ליצירת הורמון המסייע ליצור חלב, או מאידך יש לתת פקודה ליותרת המוח לדמות היריון ולא להפריש הורמון המסייע לביוץ.
כך או כך, יש צורך במעורבות של האדם בתהליך פיזיולוגי "טבעי" אשר מתקיים כביכול בלא הקשר או קשר עם הסביבה בה הוא חי.
כמובן, שברור לעין, כי יש מעורבות מקסימלית של האדם בתהליכי ההפרשה של יותרת המוח. לפחות בתחום ההיריון וייצור החלב.
מכאן, ניתן להגיע דווקא אל מצב הולדת הפג. פג נולד בשבוע שלא על פי הזמן הראוי לו להיוולד. כלומר, פג נולד לפני זמנו. כיצד יתכן? שוב יש לפנינו תהליך טבעי, אשר להערכתי פקודת או מחשבה של האישה המעוברת מעוררת את הלידה לפני הזמן.
מנסיוני האישי, לפחות עם הולדתם של שלושה פגים אצלי בבית, זוגתי שתחיה לא רצתה להחזיק את הוולד. היא ביקשה ורצתה להוציאו בכל מחיר. המצאות הוולד בגופה לא גרם לה נוחות. היא התעקשה ללדת.
לכן, בשלושת הלידות הראשונות שלה, למרות שטופלה בתרופה מעכבת לידה (ריטודרין וריטופאר), הצליחה ללדת עם התרופה. הערה, המינון של התרופה הגיע לדרגה קריטית אשר עיכב את תהליכי הגוף וזה לא צלח לעכב את הלידה.
לאחר שלוש לידות, החלטתי לעשות מעשה שהלידה הרביעית לא תהיה של פג. במהלך כל תקופת ההיריון, דיברתי ושכנעתי את זוגתי להמשיך עוד קצת. לסחוב עוד טיפה וזהו. דרך שיחות ושיכנוע של אישתי הצליחה אשתי לסיים את ההיריון הרביעי.
הבת שלנו הרביעית, נולדה בריאה ויפה בשבוע המתאים בלא שמירת היריון ובלא כל טיפול תרופתי אחר. פשוט בגלל השכנוע להמשיך ולהחזיק בהיריון עד הסוף.
לסיכום, בעזרת מחשבה או שיכנוע עצמי, ניתן לייצר פגים. במיוחד לאור העובדה כי האישה ו/או הגבר מסוגלים להפעיל עוד 90% מהמוח שלהם. בעודינו משתמשים רק בעשרה אחוז! בלבד בשוטף.
יתרה מזו, מקרים רבים של אונס לא הסתיימו בהריון, למרות שכל התנאים היו בשלים לכניסת הנאנסת להיריון. יתכן, וכאן נקודה לבדיקה, כי שכנוע עצמי של הנאנסת, גרמה להפלה.
עובדה נוספת, אותה ניתן לבדוק, יותר משישים אחוז מההריונות מסתימים בהפלה. אף אחד לא בדק זאת. זה לא מעניין, לכן ההסבר הרפואי הנדוש הןא תמיד נעוץ בחולשת הזרע או הביצית.
מעניין לבדוק זאת, יתכן וזה אחד מהסודות החשובים של הקיום האנושי.
הכותב הוא יועץ ארגוני ואסטרטגי, העוסק בליווי עסקי,יעוץ ותכנון תיירותי, הכנת תוכניות עסקיות, תכנון ואסטרטגיות עסקיות, תכנון וליווי של תוכניות הבראה ושיקום פיננסי, מערכות מידע שיווקי ומערכות ניהול איזו 9000, שיווק תיירותי, תכנון הדרכה, ימי עיון וקורסים במבחר ארגונים מגדלים שונים ובענפי פעילות מגוון. ייעוץ אסטרטגי, ארגוני וניהולי למפלגות ולגופים פוליטיים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב